Saturday, August 1, 2009

kuar jalan2..

kelmarin aku kuar dengan sarah musfirah..mule2 sarah kol n ajak kuar gi sacc sebab dia n zue nak beli barang..so,dia ajak aku untuk juin..aku yang kebosanan terus sahaja bersetuju..hehe.
malam tu sarah kol cakap cancel sebab zue demam..aku pun macam agak pasrah n sedikit hampa..
then,rasanya sarah macam mengerti je apa yang aku rasa..dia terus cakap "pe kate kita kuar berdua je esok"..aku pun terus je bersetuju..why not can..x semestinya sorang x ade x leh kuar kan..


seperti yang di janjikan sarah sampai tepat pada waktunya iaitu jam 11 pagi..
tapi aku sedikit kelewatan di sebabkan terlajak tido..hehe. dalam 11 lebih baru aku sampai..
bila jumpe sarah terus je cakap sorry sebab terlewat..ye lah "BUDI BAHASA BUDAYA KITA"..huhu.selepas sampai ktorg pun berjalan2 di sekitar sacc..gi atm nak kuar duit dulu..hehe. then cam x taw nak gi mane sarah pun tanya "dah pergi berjalan2 tengok pameran buku di KOMPEKS"..sy cakap blom lagi..ktorang pun pergi la..menarik sangat sebab pelbagai buku di jual di sana..buku kanak2 ada,buku agama ada..n bagi yang suka membaca novel bolehlah singgah dekat kompleks PKNS yelah macam2 novel ada..novel yang lama2 pun ada jgak..
niat di hati tu memang nak beli satu tapi mengenangkan duit ptptn x masuk agi..so,aku cuma tengok2 je..



destinasi seterusnya ktorang pergi ke Sunway Piramid dengan kakak aku...
dia datang amek ktorg kat sacc..sampai je kat sana ktorang terus nak pergi beli tiket wayang..
mula2 macam nak tgk cerita ice age..tapi x jadi plak sebab cerita the proposal macam bez je..n waktu cerita tu start pun kul 2.10..memang elok sangat lah..
ktorang pun terus la beli..orang kat kaunter cakap student ke ada bawak kad matrix..adeh,macam mana setiap kali aku lupa bawak..kalo x bleh dapat murah sket..hehe
sarah sorg je bawak..perut dah berbunyi sesangat2 bayangkan dari pagi x makan..
nak pergi makan pun x sempat sebab cter dah nak stat..pe lagi terus beli pop corn n air coke..
at least boleh mengalas pewot..hehe.


memang bez gler cerita proposal tuh..aku kat dalam panggung wayang sampai sakit perot dok gelak je..aku suggest kan pergilah tengok..bez sangat..aku sampi x larat dah nak gelak..enjoy sangat dah lah kebetulan cerita tuh bru hari pertama tayang..memang gempaklah..selepas tu apa lagi terus carik tempat makan..tanya punya tanya semua x dapat nak decide makan apa..
sarah suggest makn kfc..then ktorg pn ok jew..dah kenyang ktorg pun jalan2..gi kedai mph n ..popular..sebab nak carik buku puzzle words..last skalik jumpe gak..kak nor beli 3 buku tuh..
xde keje btol kononnye beli buku tuh sebab nak isi masa lapang..hehe.then sy ternampak novel karya fauziah ashari..trus je nak beli..
sebab dah lame sy carik sambungan novel "OMBAK RINDU"..jmpe gak..tapi boleh plak x perasan yang novel tuh sambungan yg ketiga..dah beli kan baca je lah..bez jgak sedih jalan ceritanya..persoalannye skang di mane nak carik sambungan novel ni yang kedua punya..ade.



pastu hantar sarah balik umah..then kak nor ajak teman die pergi kedai LAYLA.. kat subang jaya kalo x silap..boleh taw pasal kdai ni pun melalui blog..the-walk-in-closet.blogspot.com..
cantik2 jgak pakaiannye n harga pun boleh tahan murah..kak nor beli sehelai untuk di pakai time dinner tresure hunt..tema nye retro..after that gi makan then balik umah..
p/s:terlupe nak amek gambar..hehehe.

No comments:

Post a Comment