Tuesday, August 18, 2009

dugaan pada hari ini..

ntah ape lah nasib aku hari ni..dah la sibuk membaca dengan buat latihan untuk subjek costing sebab ada test..jam 8 malam test pun bermula dan habis pada pukul 9.30..rasa macam x cukup masa je..ada 3 soklan je..tapi mak ai nak siap 1 soklan tuh amek masa dalam setengah jam jugak lah..bila masa tinggal lagi 5 minit agak kelam kabut lah..sampai mengigil tangan nak abezkan buat..tapi alhamdulilah berjaya jugak siapkan..rasa lega sangat2 sebab akhirnya test costing dah lepas..fuh.


perjalanan di teruskan lagi dengan pergi ke masjid sebab ada aktiviti..semangat aku ngan ayin pakai baju kurung..ingatkan aktiviti kat dalam masjid rupanya kat luar je..ade pertandingan sketsa pasal hari kemerdekaan antara kolej2 anjuran sektor A..semangat lah pergi sebab nak dapatkan cop..dengan perasaan hampa sy pun balik ke kolej sebab orang berebut2 nak amek cop..malas rasa nak tunggu lagi dengan laparnye dahagalah..fuh,x sanggup nak tggu dah..
tapi time balik tuh dengarlah yang dia umumkan kolej Sempana riau menang..dapat no 1..TAHNIAH.. TAHNIAH..hehe.


nak dijadikan cerita balik je bilik room mate aku cakap yang tadi bilik kita kene spot check..
tu ok la jgak..yang x tahannya bila dia cakap yang RS tulis nama aku sebab dia cakap yang stiker elektrik tuh yang sem lepas punya..geram gler..pada hal stiker tuh baru beli je sem ni..ntah upk gi bagi pulak stiker sama ngan sem lepas nak wat cana..salah upk lah..ini x nama aku jugak yang kena tulis..ish2..dah nasib agaknya..sepatutnya stiker sem nie kaler ungu..
dah lah dengan penat2 balik tiba2 dapat tahu plak kn..roomate siap cakap lagi time nak tulis nama aku die siap cakap lagi Nurfarain macam student sy je..siap tanya dia ni part 5 ke..roomate aku pun cakap x la dia part 2..adeh.. ok itu je citer yang terbaru..

No comments:

Post a Comment