Sunday, December 20, 2009

mimpi..

org selalu ckp mimpi nie mainan tdo..tapi kadang2 tu mimpi nmpak mcm real plak..
smlm aku mimpi seseorg yg aku x pernah terpikir masuk dalam mimpi aku..adeh.
aku kalo boleh nk elakkan daripada berjumpa ngan dia ntah cmne plak buleh berjumpa dlm mimpi..hahaha.
mgkin jugak sbb aku pernah dgar org ckp lagi bila kte xnak berjumpa ngan org tuh lagi kerap plak kte terjumpa..tapi x taw la btol ke x n boleh caye ke ape yg org cakap..

nape aku asik terpikir2 je mimpi tuh..huh. kalo boleh aku xnk ingatkn dah mimpi yg terjadi mlm tadi..pertemuan ngan die tanpa disengajakan tu membuatkn aku rase kalo boleh aku nak ubah laluan perjalanan aku agar x bertembung ngan die..
tp xpe yg penting aku hanya bertembung ngan die dlm mimpi saje..
lagi pun mimpi nie hanya mainan tido je..

5 comments:

  1. btl2 sesetngh org ckp mimpi mainan tido, ganguan setan tp kdg2 mimpi bg petnjk ( kalo kiter bc doa sblm tido ).em, xperla,yg pentg u hepi.

    chill dear.:)

    ReplyDelete
  2. btw, i da polow u n da link u.:)

    hepi blogging

    ReplyDelete
  3. Fatin Aliyya: yup,btol2..thanx eh.
    hepi blogging too..

    Sara Musfirah: hamboii3

    Serenade: adelah ayin..biarla kte je yg taw..
    huhu

    ReplyDelete