Thursday, July 15, 2010

demam bola..

bola..bola..semenjak de world cup nie. sume orang tdo x menetu sbb nak tgk bola. sanggup berjaga kul 2.30 pg sbb nk tgk plak tuh..haish x phm aku..tp ialah lg pn 4 tahun skalik kot baru ade.mmg rugi la kalau x tgk..aku plak selalunye tgk esoknye de la tunjuk imbasan perlawanan ngn result game semlm nye..kalau kat umah keje berebut remote control tv ngn abang aku je..tension btol.aku ngn ayah aku nk tgk bola die dok bukak chanel lain..grr. geram lak ai.
aku x dapat tgk perlawanan akhir bola arituh..dah dok segamat nie mmg x tgk tv la jawabnye kn. congrate utk pasukan Spain!!..sbb menang. walaupun aku sokong German..nape ntah aku suka German..hehe :)

akhirnye bila dah habis nie sume orang boleh kembali seperti dulu..x yah berjage lewat malam dah.terutamanya lelaki.mgkin xde dah org yang pergi keje lambat atau pergi kelas lambat..hee.
tapi aku rase same je ade bola ke xde bola ke still lambat jugak...hehe. dan mungkin xde dah la orang yang merajuk tau bergadoh sebab bola dah..tp pasukan yang hampir2 ke final sumenye pasukan yang kita x jangka..sume pasukan berusaha bersungguh2 kali nie..akhir skalik tahniah untuk pasukan Spain..:D

1 comment:

  1. comey nya kucing awak.... kaler putih. tuannya pun comey jugak. saya pun ade kucing, feel free to stop by my world....

    ReplyDelete