Sunday, September 6, 2009

bulan september..

Bulan september mengingatkan aku pada seseorang yang telah kembali ke rahmatullah..aku masih ingat tarikhnya iaitu pada 1 september 2008..tarikh tu jatuh pada bulan ramadhan iaitu hari puasa yang pertama..aku dikejutkan dengan berita yang kenalan rapat aku terlibat dalam kemalangan jalan raya dan meninggal dunia di tempat kejadian..x tergambar perasaan aku ketika itu..terkejut yang teramat sangat kerana arwah masih muda umurnya sebaya aku..aku menerima panggilan telefon dari ramai orang pada ketika tu kerana dorg ingin mengkhabarkan berita ini kepada aku yang kebetulan pada masa itu aku x tahu langsung pasal kejadian yang menimpa kawan aku tuh sbb tgh keje..ya,allah pada ketika itu aku hanya mampu mengucapkan inalilah pada ketika itu..esoknya aku dapat melihat gambar arwah di dada surat khabar..dan aku sering berdoa yang moga-moga arwah di tempatkan bersama dengan orang-orang yang beriman..amin

2 comments:

  1. I do remember when you told me this.hmmm

    ReplyDelete
  2. yup..i already told you before this..he's someone special in my life..i will never forget him..

    ReplyDelete