Thursday, July 15, 2010

new semester..n finally dah de roomate...

okey..firstly bersyukur sgt dapat dok kolej untuk sem nie lagi..sebab intake budak baru ramai kali nie lebey kurang 1600..termasuk dak pra diploma ngn diploma. jadi ramai yang x dapat kolej.alhamdulilah aku dapat dok bilik yang same lg..tp rasenye sem nie mcm x risau sangat la sbb dah de roomate.xdela sunyi kalau dok dalam bilik..roomate aku kecik je org nye,kurus dan comel je..dak part 1 kos same dengan aku.wah sekarang nie dah jadi senior..gler la. mcm x caye je rase. yela dah jadi senior nie kne la terangkan sket salah silah pasal uitm nie dan aktiviti ape yang ptot atau wajib pergi ke x..hee :) skang nie kalau jalan kat sekitar uitm nie..jumpe sume muka budak baru2 je..budak lame2 mcm dah xde je.

okey sem kali nie agak la mencabar sbb aku ade 2 subjek yg 4 jam kredit LAW ngn FIN. harap bleh score subjek nie ngn subjek yg lain.kali nie aku harap sgt dapat result bgos.mudah2 han..aminn. minggu pertame aku dah jumpe sume lecturer..okey n ape yg dorg ajar pun mudah paham.dan yang paling penting aku dapat jumpe ngn sume kawan2 aku semula..hehehe. happy2.. dapat jumpe ngn kwn yg sentiase je bersame ngn aku x kira pergi kemana2 samada kat kelas atau kat mana2 je hanis ngan ayin,x sabo nk gadoh2 manja ngn akma n ayu dan sume dak kelas aku.rinduu2.







oh ye gambar ngn roomate xde plak lagi..

1 comment: