Tuesday, March 2, 2010

pemergian kucing kesayanganku..

dah lame x update blog..hmm,agak dah berzaman..(cecey,cara ckp cm dah lame gler je x update kn pdhal baru sebulan lebey)..
dah lame menyepi tetibe je aku ckp pasal nie..
why?? sbb aku tetibe teringat kucing aku..ni gara2 ble aku dah stat tgk gamba lame mule la terbukak folder gambar kucing..wah,i will miss u amoi n baby..
dah agak lame baby dok ngan keluarga aku..kadang2 aku rsekn seperti semua kucing2 aku dah mcm ahli keluarga aku..2 yg payah kalo kte dah bela lame nnti mula la rase syg sgt..
tambah2 tym nak bg org..naseb bek jugak mase kucing nie bagi kt org..aku xde kt umah.
kalo x mesti aku dah uwarghhh...:(
nmpak je cm rilex je pdhal cepat sensitif gak aku nie..konon jiwa kental cpt nanges gak kdg2..hahaha. adoi..

tp aku akui mmg kalo tgk gambar je msti aku teringat..x sangka cuti raye cina arituh rupenye last aku dpt jumpe ngan amoi n baby..

p/s: 1 je aku harap yg orang yg bela amoi ngan baby dapat sayangi dorg sepertimana aku ngan family aku sayang sgt kt dorg..selalu la bg perhatian yg lebey kt dorg..kucing nie kdg2 mcm manusia gak kalo x dilayan majok lak nnti..ok baby n amoi i will miss both of youu..hope amoi n baby akan berbahagia di samping tuan yg baru k..mmuahh..
(dah mcm bg pesanan kt org lak)...

No comments:

Post a Comment