Monday, January 4, 2010

happy new year..

malas..malas...ish3.. nape nie ain asyik malas je nk update blog..pdhal x wat pape pn kt umah adoyai..
okey mule2 nk cter pasal Hepy New Year dulu..hehe. dah masuk taon baru dah..skang dah taon 2010..okey pasal hepy new year nie xde yg menarik sgt yg aku lakukan..waktu petang tu aku gi beli barang keperluan nk masuk blaja blk..mlmnye aku cume sambut kt umah je..x gi pn countdown kt kl ke n kat sek 7 shah alam ke..walaupn de gak kwn2 aku yg gi sambut.. aku x terasa nk gi kompem sesak jalan..daripada aku pergi baek aku wat preparation 4 new semester..


pape pn aku nk ucapkan HAPPY NEW YEAR to everyone..yeahhh.. aku hanya dapat mendengar bunyi tembakan bunga ape dari umah je.dah masuk taon baru dan bermaksud umo ku sudah bertambah 1 angka..uwarghhh..sudah 20 taon umo ku.. bermaksud aku dah sepatutnye menjadi semakin matang..okey cm biase ble taon baru je msti sume org de azam baru kn ?? berazam memperbaiki lagi kelemahan yg de n nak berjaya capai ape yg diidamkn..

aku berazam untuk cuba perbaiki kelemahan aku..aku nk berjaya mendapat dekan 4 every semester..insyallah..aku nk gembirakan hati mak ngan ayah aku jugak..nk ubah habit buruk aku yg de..hehe. n banyak lagi la kalo nk cter sume kn..
last skalik aku x sabo nk tggu wedding my sister..hope kak nor n abg pesal selamat mendirikan rumahtangga n bahagia hingga ke anak cucu k..(asal aku wish awal sgt kt dorg nie pdhal x kawen pn lg..)hehe..


No comments:

Post a Comment