Thursday, June 11, 2009

Perasaan selepas pemergian blakie

aku x taw perasaan aku mlm nie..bercampur sgt..dah la bru dapat taw result exam pastu plak..sekor anak kucg aku dah kne jual..blacki namenye..mase org tuh dah amek blakie..aku x terasa tp ble mlm nie aku bukak sangkar dorg nak bg mkn tetibe plak aku nangis..saku pn x taw mayb sbb slame nie aku yg bg dorg mkn sume n tgk telatah dorg maen kejar2 la..tp mlm nie aku rse cm de yg x kne je tetibe..ble tgk 3 ekor anak kucg tu maen aku rse cm asal rse cm dorg maen x selincah selalu..n rse cm de yg kurg..sbb blakie tu kaler itam..jd cm x nmpak je warna tu lg..adk bradik die yg laen pn cm taw je yg blakie dah xde..susah jgak rupenye ble bela anak kucg nie..ble kte tgk dorg membesar dr kecik sampai skang dah umo 3 bln aku rse semakin berat nak lepaskn dorg pergi..dah la si blakie tu antara anak kucing feveret aku..sbb die lincah sgt..n aku rse bkn aku sorg je yg akan rindukan si blakie..rsenye mikey pn msti rindu jgak..yelah slalu si blakie la yg rjin maen ngan die..aku pn x taw nape la aku emosi sgt2 mlm nie..mayb sbb bleh di katekn aku byk jage dorg..dah cuti sem kn x taw nak wat pe..jage kucg je lah..pd hal sblum nie de gak anak kucg tp x la terase kehilangan sgt..mgkin sbb time tu aku keje sambilan jd waktu x la sgt terluang tok dorg..tp kali nie laen..aku sepenuh ,mase kt umah..kali nie plak ank kucg tu 4 ekor kaler laen2..unik..kalo cm dulu sume putih je..dah la laen2 kaler perangai pn laen2..aku dah taw awl2 yg blakie mmg xkn dok ngan aku.tp ble smpai masenye aku rse cm x ready plak..pelik btol..agaknye mgkin sbb tanpa sedar aku dah mule syg kat blakie..aku doakn yg blakie idup baek2 ngan tuan bru die..n aku harap yg tuan bru die akan jage blakie dgn baek seperti mane aku ngan akak aku jage blakie..aku harap aku dpt lihat wajah blakie ble die dah beso nnti..mgkin lg comel..hehe..akhir kate aku syg blakie...mmmuaahhhxxx..harap blakie berbahagia di samping tuan bru nye..nnti aku akan masukkn gambar blakie..nnt

No comments:

Post a Comment